Wegwijzer bij klachten
Heeft u een zorg, ontevreden gevoel of een klacht?
Het kan voorkomen dat u een zorg, ontevreden gevoel of klacht heeft. Of misschien heeft u iets gesignaleerd waarover u in gesprek wilt gaan of waarop u actie wilt ondernemen. Of u nu ouder bent van één van onze leerlingen of medewerker, uw mening is voor ons waardevol.
In de meeste gevallen kan uw zorg of ontevredenheid in goed overleg opgelost worden. In sommige gevallen lukt dat helaas niet. In onze Wegwijzer bij klachten of zorgen vertellen wij bij wie u terecht kunt en over de stappen die u kunt nemen.
Op onze school zijn de contactpersonen:
Directeur: Inger Andersson
directie@vrijeschoolzaanstreek.nlInterne contactpersonen: Lea Stoker en/of Jojanneke Kieft-Schut
lstoker@vrijeschoolzaanstreek.nl of jkieft@vrijeschoolzaanstreek.nl
Aandachtsfunctionaris huishoudelijke geweld en kindermishandeling:
De externe vertrouwenspersoon:
Voor alle scholen van Ithaka is er een externe vertrouwenspersoon voor ouders, leerlingen en medewerkers van Ithaka.
Contactgegevens
Landelijk Instituut Vertrouwenspersonen
Penny Bleeker-Bloem
06-57758670 of via penny@bloemmediation.nl
U wordt binnen 48 uur teruggebeld
In de klachtenregeling in bijlage 5 kunt u het reglement voor de externe vertrouwenspersonen lezen.
De volledige klachtenregeling vindt u hier: Klachtenregeling Ithaka